|
کدخبر: 26789

از میلان تا مسکو با رویدادهای دکوراتیو + عکس

میلان، مسکو و والنسیا، همه ساله میزبان نمایشگاه‌های تخصصی طراحی داخلی و دکوراسیون هستند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، بسیاری از شهرهای جهان همه ساله میزبان رویدادهای تخصصی طراحی داخلی و دکوراسیون هستند.

به عنوان نمونه نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون والنسیا که با نام (Feria Habitat) شناخته می‌شود، نشست بزرگی در زمینه طراحی داخلی، معماری و دکوراسیون به شمار می‌آید. این رویداد در دوره قبلی برپایی خود توانست میزبان بیش از ۱۱۹ هزار بازدید‌کننده از ۱۵۵ کشور جهان باشد.

علاوه بر این در حاشیه (Feria Habitat) بیش از ٢٠٠ رویداد مختلف از طریق سالن‌های نمایشگاه، غرفه ها، واسطه گری ها، کنفرانس و سخنرانی‌ها انجام گرفت. (Feria Habitat) به عنوان تنها نمایشگاه بین‌المللی عمده در بخش خانگی اسپانیا شناخته می‌شود.

روسیه نیز با در این میان حرفی برای گفتن دارد. نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی مسکو (Stylish Home) یکی دیگر از نمایشگاه‌های تخصصی جهانی در حوزه دکوراسیون است که برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان امکان آگاهی از آخرین روند بازار در زمینه طراحی داخلی و تیئینات ساختمانی و دکوراسیون در بازار محصولات لوکس را فراهم می‌کند.

dekor2.jpg

این رویداد همزمان و در یک مکان مشترک با نمایشگاه لوازم خانگی و نمایشگاه لوازم تزیینی و سوغات مسکو برگزار می‌شود و به همین دلیل هم فرصتی بی‌نظیر برای یافتن جذاب‌ترین پیشنهادهای جدید همکاری به شمار می‌آید. به طور معموا در این رویداد شرکت‌کنندگان از ۲۰ کشور جهان حضور می‌یابند و بیش از ۸ هزار نفر نیز از این رویداد بازدید می‌کنند. این نمایشگاه تحت حمایت اتاق بازرگانی و صنعتی روسیه برگزار می‌شود.

در کنار همه این‌ها، میلان یکی دیگر از شهرهایی است که همه ساله شاهد رویدادهای تخصصی در حوزه داخلی و دکوراسیون میلان است. رویداد دکوراسیون میلان که با نام HOMI شناخته می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی مهمی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به شمار می‌آید. نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان در ١٠ بخش مختلف برگزار می‌شود: عادات زندگی، عطرها و محصولات مراقبت شخصی، هدایا و رخدادها، سبک زندگی کودکان، کار و سرگرمی، سلامت و تندرستی در خانه، مد و جواهرات، باغ و فضای باز، منسوجات خانگی، آزمایشگاه طرح‌های مفهومی. تمامی این بخش‌ها چشم‌انداز کاملی را از آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه خانه و سبک‌های زندگی ارائه می‌دهند و هرگونه بازدید از نمایشگاه را به تجربه‌ای مغتنم و رضایت بخش تبدیل خواهند کرد.

ارسال نظر