|
کدخبر: 24899

از Yenisey Medica چه می‌دانید؟

نمایشگاه YeniseyMedica از ۲۴ الی ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ در شهر کراسنویارسک کشور روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، این نمایشگاه به عنوان بازار تجاری ویژه در حفظ سلامت و پزشکی می‌باشد که رویدادی برجسته در حوزه پزشکی به شمار رفته و افراد مرتبط را گرد خود جمع می‌کند. بر اساس آمار‌های سال گذشته از سایت این نمایشگاه تعداد شرکت کننده‌ها ۱۰۷ نفر، فضای نمایشگاه ۱۰۹۰ متر مربع و تعداد بازدید کننده‌ها هم به ۴۰۰۰ نفر رسیده است.

monir4monir.jpg

در بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی پزشکی روسیه بازدید کننده‌ها این فرصت را پیدا می‌کنند که با نوآوری‌های جدید پزشکی، پزشکی اورژانس، پزشکی آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، حفظ سلامتی و سیستم‌های حفظ سلامتی آشنا شوند. بیشتر بازدید کننده‌های این نمایشگاه شامل حرفه ای‌ها در رده‌های تجهیزات پزشکی، وسیله ها، ترکیبات و تجهیزات تشخیص طبی می‌باشد. همچنین این نمایشگاه برای شرکت هایی که در زمینه تولید و توسعه سلامت الگوی زندگی تجارت و فعالیت دارند، یک رویداد بی‌نظیر است و خدماتی را برای نمایش جدیدترین دستاوردهای این زمینه ارائه می‌دهد. در طول دوره برگزاری این نمایشگاه، غرفه داران آخرین یافته‌های خود را در زمینه شیمی، داروسازی، علمی و پزشکی را نمایان می‌کنند.

این نمایشگاه انواع مختلفی از درمان‌های پزشکی و اطلاعات دکتر، تأمین کنندگان، مصرف‌کنندگان محصولات سلامت پزشکی را توسعه می‌دهد. نخستین دوره این نمایشگاه در سال ١٩٩٢ بوده و از آن موقع تا کنون هر ساله برگزار می‌شود. این نمایشگاه تجاری، هرساله تعدادی بیش از میزان شرکت‌کنندگان در سال گذشته را به سمت خود جذب می‌کند.

ارسال نظر