|
کدخبر: 24018

AIAE؛ نبض تجارت «صنعت اتوماسیون» در دنیا

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا (AIAE) از ۳۰ خرداد الی ۱ تیر ۱۳۹۷ در شهر پکن کشور چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه به مخاطبان خود یک ایده جامع از روند تکنولوژیکی غالب ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصرنمایشگاه، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا (AIAE) رویداد پیشرو دنیا در این صنعت بوده و نبض تجارت صنعت اتوماسیون است. بیش از ۶۰۰ غرفه دار از ۴۰ کشور نمایش زنده‌ای از ماشین‌آلات، ابزار و سیستم‌های قابل توجه خود را در مکانی به وسعت ۸ سالن نمایشگاهی عرضه می‌نمایند. بیش از۶۰۰۰۰ بازدید‌کننده تجاری از ۳۸ کشور و منطقه در این نمایش حضور خواهند داشت.

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا، کل زنجیره فن آوری اتوماسیون صنعتی را شامل می‌شود که عبارتند از کارخانجات مدرن، ربات، پردازش، سیستم‌های الکترونیکی، نرم افزار صنعتی، کنترل و رانندگی خودکار، انرژی و تولید، بسته‌بندی، تدارکات و سایر اتوماسیون ها. برای شرکت‌های آماده سرمایه‌گذاری در بروزترین ماشین‌آلات، ابزار و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا نخستین نقطه تماس برای یافتن منابع تجهیزات مناسب محسوب می‌شود. برای تامین‌کنندگان و تولید‌کنندگان فن آوری‌های اتوماتیک، این نمایشگاه یک قطب مرکزی برای کسب و کار در مقیاس جهانی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها