|
کدخبر: 23676

ICCI آینه‌ای برای حمایت از محیط‌ زیست

نمایشگاه انرژی و محیط‌زیست استانبول (ICCI) از ۱۲ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین رویداد انرژی در ترکیه شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصر نمایشگاه، رشد سریع اقتصاد، ترکیه را به یکی از بازارهای سریع رشد اقتصادی در دنیا مبدل کرده است. علاوه بر داشتن یک بازار بزرگ، ترکیه به عنوان پلی بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان اصلی انرژی عمل می‌کند.

turkey-monir.gif

به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد انرژی و صنایع زیست‌محیطی در ترکیه، نمایشگاه و کنفرانس انرژی و محیط‌زیست استانبول تصمیم گیرندگان اصلی این صنعت را گرد هم می‌آورد و به عنوان بنیانی برای تبدیل اطلاعات و توسعه فناوری‌ها و سیستم‌ها عمل می‌کند.

این نمایشگاه تجاری به طور منظم حدود ۱۶۰۰۰ بازدید‌کننده داخلی و خارجی داشته و تنها جایگاه بین‌المللی است که کنفرانس و جلسات تجارت برای تجارت(B٢B) و فعالیت‌های نمایشگاهی را به صورت همزمان ارائه می‌دهد. نمایشگاه انرژی و محیط‌زیست استانبول، بزرگترین نمایشگاه انرژی و محیط‌زیست است که فناوری‌های توسعه یافته انرژی و محیط‌زیست را توسط بهترین تامین‌کنندگان بخش انرژی و صنعت گرد هم آورده است.

ارسال نظر