|
کدخبر: 23668

درباره نخستین نمایشگاه استالکس بیشتر بدانیم

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از ۱۸ تا ۲۰ آذر برگزار می‌شود. برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی، غرفه سازان نمایشگاه، فعالان حوزه خبر نمایشگاهی، تولیدکنندگان تجهیزات و سازه‌های نمایشگاهی، مجریان تبلیغات و تمام فعالان حوزه نمایشگاهی در این نمایشگاه حضور دارند.

غرفه به عنوان نمادی از صنعت نمایشگاهی به رسالت بصری و معنایی رویدادها اشاره دارد. تجلی صنعت نمایشگاهی وامدار تجمیع گروه‌های تخصصی مختلفی است که هریک سهمی به سزا در این عرصه دارند.

khadamat-monir.jpg

در برپایی یک رویداد نمایشگاهی، سایت داران، مجریان، برپاکنندگان غرفه‌ها، تأمین‌کنندگان تجهیزات، سایت‌های خبری و رسانه‌ها، فعالان صنعت توریسم، متولیان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی و فوریت‌های پزشکی و موارد کلیدی دیگر همه و همه با تمام توان در راستای برگزاری بهینه یک رویداد، آخرین متدها و فناوری‌های خود را عرضه می‌دارند.

سال‌هاست به لطف فناوری، ارتباط بین متولیان صنعت نمایشگاهی بیش از پیش شده است و این خود راهکار مهمی در شناخت رویدادهای نمایشگاهی حاصل کرده است.

گروه‌های تخصصی شبکه‌های مجازی هرچند به طور ناقص ولی فرهنگ مباحثه و گفتمان تخصصی را تقویت و مجالی برای گفت‌وگوی بین سازمانی را در این صنعت فراهم کرده‌اند.

استالکس 2017 رویدادی است که برای نخستین بار با رویکرد متد نمایشگاهی B to B، فعالان صنعت نمایشگاهی ایران را گرد هم می‌آورد تا زمینه‌سازی برای آشنایی بیشتر صنعت نمایشگاهی کشور با آخرین دستاوردهای مدیریتی و مهندسی باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها