|
کدخبر: 22576

فردا، آغاز بکار نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه و نهاده‌ها

دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده‌ها و صنایع وابسته، فردا با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزیدر محل نمایشگاه‌های بوستان گفت‌وگو گشایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ در این نمایشگاه ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۶ کشور خارجی، جدیدترین فناوری‌ها، تولیدات، محصولات و خدمات خود در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین‌آلات را ارائه می‌کنند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده‌ها و صنایع وابسته اعلام کرد: در این نمایشگاه که در ۳ هزار مترمربع برپا می‌شود، در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، تایوان و هلند حضور دارند.

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زنجیره باغبانی، گلخانه و کشت‌بافت، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، معرفی توانمندی‌های زنجیره باغبانی در حوزه‌های تولید دانش و محصول در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و فناوری ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان، توسعه رویکرد صادرات محصولات و نهاده‌ها به سایر کشورها برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ انواع گلخانه‌های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای، انواع گیاهان فضای باز، انواع گل‌های شاخه‌ای، گلدانی، گیاهان‌آپارتمانی، گیاهان‌دارویی، قارچ‌های خوراکی و فرآورده‌های مربوطه، انواع‌سبزی، صیفی و میوه‌های باغی و گلخانه‌ای، انواع بذر و نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب و خاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیوفناوری و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات، ماشین‌آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره‌ای و کشت هیدروبونیک، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سیستم‌های آبیاری ارائه می‌شود.

صادرات و ارز آوری، بازدهی اقتصادی و اشتغال‌زایی در کنار حفاظت از محیط‌زیست موجب شده است دولت‌ها توجه بیشتری به این بخش از کشاورزی داشته و با ارتقاء فناوری و دانش‌بنیان کردن آن، توسعه پایداری را برای کشور و ملت به ارمغان آورند و برگزاری این نمایشگاه می‌توان نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از فردا تا سوم آذر هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو آماده بازدید علاقه مندان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها