|
کدخبر: 22226

گرجی‌ها هم نمایشگاه طراحی داخلی برگزار می‌ کنند

نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان (CAUCASUS BUILD) از ۰۶ الی ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ در شهر تفلیس کشور گرجستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان (CAUCASUS BUILD) از ۰۶ الی ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ در شهر تفلیس کشور گرجستان برگزار می‌شود. نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان (CAUCASUS BUILD) یکی از معتبرترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه ساختمان‌سازی درگرجستان و حوزه قفقاز به شمار می‌آید.

حضور بیش از ۱۵۰مشارکت‌کننده و بیش از ۴۰۰۰ بازدید‌کننده از بخش‌های مختلف صنعت ساختمان و مقامات دولتی محلی، نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان را به یکی از ایده آل‌ترین فرصت‌ها برای پیوستن به بازار در حال توسعه ساخت‌وساز کشور گرجستان و ناحیه قفقاز، دسترسی به بزرگترین سازندگان، توسعه دهندگان و تامین‌کنندگان در این نواحی تبدیل می‌سازد. با تمرکز بر نیازها و ترجیحات بازدیدکنندگان، این رویداد به بزرگترین سکو برای گسترش روابط بین‌المللی در منطقه برای صنایع مرتبط تبدیل شده است.

Didube.jpg

نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان هرساله با جذب هزاران بازدید‌کننده تجاری در سطوح بالا، خریداران از بخش‌های خصوصی و دولتی، مهمانان بین‌المللی و حمایت سران دولتی، به بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان خویش اطمینان می‌دهد که آنان از رویدادی برنامه‌ریزی شده به روشی حرفه‌ای و با تجربه بهره فراوان خواهند برد.

نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی گرجستان بهترین راه برای به روز ماندن با با آخرین تحولات در پروژه‌های عمرانی و ساختمان سازی، نقشه کشی، محصولات و راه‌حل ها، و بهره‌مندی از فرصت‌های بالقوه ایجاد روابط تجاری و دسترسی به تعداد زیادی از معتبرترین فعالان و شرکت‌های حرفه‌ای این صنعت است و شما را در بالاترین سطح در حوزه فعالیت خود نگاه می‌دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها