|
کدخبر: 17689

یک سازنده تجهیزات صنعت پلاستیک تاکید کرد:

توسعه ساخت داخل ماموریت مهم ایران پلاست

یک سازنده تجهیزات صنعت پلاستیک تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران پلاست منجر به افزایش سهم ساخت داخل در تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز ساخت واحدهای صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، رضا ترکمن مدیر شرکت ام تی سی (بزرگترین سازنده تجهیزات جانبی ماشین آلات صنعت پلاستیک) با اشاره به نقش نمایشگاه ایران پلاست در توسعه ساخت داخلی تجهیزات و ماشین الات مورد نیاز صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک، گفت: با وجود توانایی کامل در برطرف کردن نیاز داخل، متاسفانه هم اکنون بیش از 70 درصد بازار داخل در تسخیر واردات کالاهای مشابه بی کیفیت چینی است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شرکت ام تی سی محدودیت تولید ندارد، تصریح کرد: از این رو اگر وزارت صنعت و معدن و تجارت از واردات کالاهای مشابه جلوگیری کند علاوه بر نیاز داخل، می توانیم بازارهای هدف مناسبی برای کالاهای با کیفیت ایرانی در نظر بگیریم، تصریح کرد: هم اکنون با واسطه محصولات تولیدی شرکت به کشورهای همجوار صادر می شود.

iran.jpg

این سازنده تجهیزات صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور، ادامه داد: وزارت نفت همکاری لازم را با شرکت‌های تولیدکننده انجام می‌دهد اما وزارت صنعت با واردات کالاهای مشابه و عموما بی کیفیت در پی حذف تولیدکنندگان داخلی است.

ترکمن در پاسخ به این پرسش که آیا توانایی کامل در پوشش بازار داخلی را دارید، بیان کرد: شرکت ام تی سی با تولید محصولات با کیفیت می تواند نماینده ای مناسب برای ایران در سایر کشورها باشد ضمن اینکه برنامه ای جامع برای افزایش بازارهای هدف ر سال آینده نیز داریم.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در معرفی شرکت ام تی سی به مشتریان بسیار تاثیرگذار بوده است و منجر به افزایش سهم سازندگان داخلی در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات خواهد شد.

ترکمن در پایان خاطرنشان کرد: شرکت ام تی سی (بزرگترین سازنده تجهیزات جانبی ماشین آلات صنعت پلاستیک ) سازنده انواع گازگیر، موادکش، میکسر، بالابر، گرم کن قالب، طراحی و ساخت انواع موادکش های مرکزی و ... است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت رضایت وزارت نفت را بدست آورد.

گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می‌شود.

ارسال نظر