|
کدخبر: 16433

پیام اسفهبدی به نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک گفت: توجه به رشد و تکامل کودکان که آینده سازان جوامع هستند، به نوعی حفاظت از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش،‌ در متن پیام حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت آمده است: موضوع سلامت کودک در سراسر جهان جزو اولویت‌های مهم کشورها محسوب می‌شود و از از دیدگاه مدیریتی در جوامع امروزی، نیروی انسانی با ارزش‌ترین و گرانبهاترین سرمایه هر جامعه‌ای است، لذا توجه به رشد و تکامل کودکان که آینده‌سازان جوامع هستند، به نوعی حفاظت از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود. یکی از موثرترین دوران زندگی آدمی که در آن شخصیت فرد پایه‌ریزی شده، دوران کودکی ا‌ست، کودکان در سنین پایین فقط به مراقبت و توجه جسمانی نیاز ندارند، بلکه این توجه و تربیت باید همه‌ی ابعاد وجودی آنها شامل رشد اجتماعی، عاطفی، شخصیتی و هوشی را دربر گیرد. در این میان، نقش پدر و مادر، بسیار حیاتی بوده و کودک روابط اجتماعی خود را از پدر و مادر می‌آموزد.

در همین راستا بازی یکی از مهم‌ترین عوامل در تربیت اخلاقی کودک است. از طریق جهت دادن به تمایلات و انگیزه‌های کودک می‌توان او را در مسیر صحیح هدایت کرد. بازی دررشد هوشی کودک نقش حیاتی دارد وآثارآن دررفتارآدمی نیز مشهود است.

به همین منظور هشتمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد و کودک با اهداف ارتقاء عرضه و تقاضای محصولات و خدمات در حوزه کودک، ایجاد رقابت بین تولیدات داخل و کالاهای وارداتی به منظور ارتقاء کیفیت محصولات، مشخص شدن نیاز‌های جدید در حوزه مادر، نوزاد وکودک، اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای و فناوری در حوزه آموزش، ایمنی، بهداشت، خلاقیت، هوش، شناسایی حلقه‌های مختلف از تولید، توزیع تا مصرف و خدمات پس از فروش برگزار می‌شود.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، از تلاش هایی که جهت برپایی این نمایشگاه و بهبود کیفیت آن صورت گرفته صمیمانه قدردانی نموده و از تمامی مشارکت‌کننده گان که کالا و خدمات خود را عرضه نموده‌اند سپاسگزاری و توفیق ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر