|
کدخبر: 16394

قول تلویحی آقای وزیر برای حضور در یک نمایشگاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با توجه به اهمیت نمایشگاه سنگ نیم ور، با وزیر صنعت، معدن و تجارت رایزنی‌های صورت گرفته و وی تلویحا قول حضور در مراسم افتتاحیه به همراه برخی مقامات عالی کشوری را داده است.

به گزارش پایگاه خبری گسنرش، محمدرضا حاجی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به جایگاه ویژه‌ای که نمایشگاه سنگ نیم‌ور محلات در کشور و حتی دنیا پیدا کرده با پیشنهاد شرکت نمایشگاهی یکتاسنگ به عنوان مجری نمایشگاه رایزنی‌های مختلفی با سفرا و رایزنان اقتصادی کشور و نیز هیات‌های تجاری از طریق سازمان توسعه تجارت و وزارت امور خارجه انجام شده و تا این لحظه مذاکرات مثبت بوده است.

asdfasfsaasffsafsafssaf.jpg

وی اظهار کرد: در نتیجه این مذاکرات امسال شاهد حضور پررنگ شرکت‌های خارجی و نمایندگان‌شان، سفرای کشورهای هدف صنعت سنگ و رایزنان بازرگانی و اقتصادی کشور در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از رایزنی در خصوص حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دهم خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت این نمایشگاه با وزیر صنعت، معدن و تجارت رایزنی‌های صورت گرفته و وی تلویحا قول حضور در مراسم افتتاحیه به همراه برخی مقامات عالی کشوری را داده است که با کمک نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی شاهد تحقق این حضور خواهیم بود.

حاجی پور در خصوص سایر اقدامات انجام گرفته نیز گفت: مذاکرات و مکاتباتی با گمرک استان مرکزی جهت تسهیل در امر واردات دستگاه‌های شرکت‌های خارجی در نمایشگاه صورت گرفته و قول مساعد از طرف گمرک جهت این امر داده شده است. همچنین با صدا و سیمای استان مرکزی جهت پوشش زنده مراسم افتتاحیه مذاکرات خوبی صورت گرفته که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه خبر پخش شود که هماهنگی‌های لازم در این خصوص از طریق شرکت نمایشگاهی یکتاسنگ در حال پیگیری است.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه سنگ ساختمانی ایران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه صنعت سنگ کشور روز ۲۵ مهرماه امسال در نیم‌ور آغاز بکار می‌کند. برگزاری این نمایشگاه تا ۲۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر