|
کدخبر: 14328

در گفتگوی اختصاصی گسترش با مدیر برگزاری نمایشگاه شیشه مطرح شد

رویداد «شیشه ای» تهران با حضور بزرگان آلمان و ایتالیا

به گفته مدیر برگزاری نمایشگاه شیشه، ۶۷ شركت داخلی و ۱۲شركت خارجی، در قالب ۳ سالن اصلی فضای کلی این رویداد را در اختیار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، ادریس مازندرانی در این رابطه به خبر نگار ما گفت: اولین نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته با حضور جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و قبادی، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

وی با اشاره به گستردگی صنعت شیشه در ایران افزود: چند صد هزار نفر در این رشته به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و وبیش از ۵۰۰ هزار تن، محصولات مرتبط با این صنعت تولید می‌شود.

مدیر نمایشگاه شیشه همچنین اظهار داشت: نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و فرانسه به صورت مستقیم در این رویداد، از جمله نکاتی است که در اولین سال برگزاری بسیار اهمیت دارد.

مازندرانی سپس به حضور موثر شرکت های فعال در عرصه شیشه و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: ۶۷ شركت داخلی و ۱۲شركت خارجی، در قالب ۳ سالن اصلی این فضا را در اختیار گرفته اند. خوشبختانه ما با همکاران نمایشگاهی خودمان نیز در سراسر جهان تعامل خوبی برقرار کردیم و نمایندگان ارشد نمایشگاه های گلسگ در آلمان و ویتروم ایتالیا نیز در این رویداد کنار ما هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها