|
کدخبر: 12921

الکلاسیکوی خودروهای دست دوم + عکس

نمایشگاه خودرو را شاید بتوان جذاب‌ترین رویداد تجاری دنیا دانست چرا که هر ساله بزرگان خودرسازی دنیا در یک نقطه و زیر یک سقف گرد هم می آیند تا از آینده خودروسازی دنیا رونمایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، نمایشگاه های خودرو که شاید مهمترین آن ها در فرانکفورت و پاریس برگزار می شود هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می کنند. نمایشگاه های خودرو جذابیت های خاص خود را دارند اما در این گزارش قصد داریم به سراغ یک نمونه خاص از این رویداد برویم که بیشتر به خودروهای دست دوم می پردازد. جالب است بدانید که دو نمایشگاه مطرح در این حوزه در اسپانیا و در شهرهای مادرید و بارسلون که اکثرا با هم در رقابت هستند برگزار می شود.

۵ هزار خودرو زیر یک سقف !

۵ تا ۱۴ ژوئن هر سال مادرید یک رویداد خاص را میزبانی می کند که بیش از ۵ هزار خودرو دست دوم، زیر یک سقف جمع می شوند. خودروهایی که در این نمایشگاه حضور دارند شامل سواری، شاسی بلند، موتورهای چهار چرخ، موتور سیکلت ها هستند. همچنین شرکت های بیمه، فروشنده های قطعات خودرو، دلالان و نمایشگاه ها داران خودرو نیز در این رویداد حاضر هستند. بسیاری از علاقمندان به خودرو تنها برای بازدید از چند وسیله دست دوم به این نمایشگاه سفر نمی کنند بلکه این رویداد یک دانشگاه جامع برای یادگیری تمام اطلاعات لازم از نگهداری خودروهای دست دوم است. سالانه نزدیک به ۱۰ هزار بازدیدکننده مشتاق از این رویداد بازدید میکنند و خودروهای بسیاری نیز طی برگزاری این رویداد به فروش می رسد.

فرصت بارسلونایی

در مقابل نمایشگاه بزرگ مادرید یک رویداد دقیقا در نقطه مقابل این شهر یعنی بارسلون برگزار می شود. این رویداد که به Occasion Barcelona یا فرصت بارسلونا شهرت پیدا کرده ، رویدادی جامع در زمینه خودروهای دست دوم است. این نمایشگاه از تاریخ ۱ تا ۱۰ دسامبر هرسال برگزار می شود و بیش از ۳۰۰۰ خودرو دست دوم در دسته بندی های مختلف به نمایش گذاشته خواهند شد. در این رویداد ۱۰ روزه همچنین برخی از کمپانی های بزرگ دنیا خودروهای استفاده شده در داخل کارخانه را نیز به نمایش و گاها برای فروش می گذارند. رویداد بارسلونا از نظر کیفی تقریبا مشابه با نمایشگاه مادرید است و این دو رویداد هرساله برای جذب مخاطبان بیشتر با یکدیگر در رقابت هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها