|
کدخبر: 10928

گشایش یک نمایشگاه پزشکی در زابل

سرپرست روابط عمومی و اموربین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل در حوزه طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل و شماری از مسئولان منطقه در زابل گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا ؛ حمیدرضا بزی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: این نمایشگاه با ۱۷غرفه شامل فعالیت‌های چهار شبکه بهداشتی و درمانی، چهار بیمارستان سطح منطقه، معاونت‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین از امروز بمدت ۲ روز در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل دایر است.

وی اظهارکرد: عموم مردم برای رصد عملکرد چهار ساله دانشگاه علوم پزشکی زابل می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

zabol.jpg

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش فعالیت‌های چهار سال اخیر حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح تحول نظام سلامت در منطقه سیستان برپا شده است.

وی افزود: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور اقدامات خوبی در بخش‌های عمرانی، خدماتی، تجهیزاتی، بهداشتی و درمانی در منطقه انجام شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها