|
کدخبر: 31170

سال آینده جذب سرمایه‌گذاری اولویت کهگیلویه و بویراحمد است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دولت و مدیریت اجرایی این استان در سال آینده است که نباید اشتباهات گذشته در این زمینه تکرار شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی اظهار کرد: ساماندهی بافت‌های فرسوده و محیط‌زیست نیز از جمله اولویت‌های اساسی استان در سال آینده است که باید در این ۲ زمینه نیز تلاش ویژه‌ای کرد.

وی تصریح کرد: البته تمرکز بر روی موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری به معنای پول پاشی‌های بی‌حساب‌وکتاب نیست و ارتباطات سیاسی، اداری، طایفه‌ای و قومی نباید در اعطای تسهیلات و اعتبارات دخیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت کامل و دقیق بر توزیع اعتبارات و تسهیلات بانکی صورت گیرد و متولیان امر باید پاسخگوی هرگونه انحراف در مسیر توزیع این اعتبارات باشند.

احمدی موضوع محیط‌زیست و تخریب‌های روزافزون و تعرض به منابع ملی را یادآور شد و گفت: تغییر کاربری‌های غیراصولی و سوءاستفاده از منابع ملی و زیست‌محیطی در این استان به‌شدت رو به افزایش و نگران‌کننده است.

وی خواستار آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از مهمانان نوروزی شد و گفت: جهت‌گیری برنامه‌ها در این ایام بیشتر با رویکرد و تمرکز بر امیدبخشی، نشاط و ایجاد حس همبستگی، همدلی و نوع‌دوستی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت شفاف‌سازی، مستندسازی خدمات و امور توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی تأکید کرد و گفت: این مهم در زمینه بکارگیری نیروها و یا برگزاری مناقصه‌های عمرانی بیشتر مورد تأکید است.

احمدی یکی از برنامه‌های اساسی مدیران اجرایی را واگذاری امور به بخش خصوصی دانست و گفت: این مهم در کنار جذب اعتبارات متمرکز ملی و رعایت حقوق شهروندی و رضایتمندی مردم از شاخص‌های اصلی در ارزیابی مدیران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود اجرای برجام و تلاش تیم مذاکره‌کننده کشورمان را توفیق و دستاوردی ارزشمند در سیر تحولات و تاریخ سیاسی ایران دانست و تأکید کرد: برجام؛ نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل بوده است.

احمدی گفت: برجام و قدرت تیم مذاکره‌کننده ایران نشان داد که جمهوری اسلامی به همان میزان که در عرصه سخت افزاری و قدرت بازدارندگی دارای توان و اقتدار روزافزون است در عرصه نرم و قدرت منطق و مذاکره نیز در دنیا سرآمد است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها