|
کدخبر: 29001

اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های زنجان

استاندار زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، اسدالله درویش امیری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود رسیده و در این بازه زمانی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال عمر پربرکت خود همواره با تحریم در حوزه‌های مختلف مواجه بود است که وحدت و همدلی همه ملت بزرگ ایران باعث شده همه این تحریم‌ها با شکست مواجه شود.

وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تضاد باسیاست دولت‌های استعماری بود، ادامه داد: ایران موازنه قدرت در جهان به نفع دو بلوک غرب و شرق را برهم زد و این اقدام درنتیجه ولایتمداری، عشق به امام راحل توسط همه ادیان و قومیت‌ها بود. در هشت سال دفاع مقدس همه آحاد جامعه ایران به دفاع از تمامیت ارضی ایران پرداختند و از همه ادیان شهدا و ایثارگرانی دیده می‌شوند.

درویش امیری بابیان اینکه کشور ایران در خیلی از بخش‌ها به خودکفایی رسیده است، ابراز کرد: ایران اسلامی در حوزه تولید، صنعت توسعه راه‌ها، بهداشت، درمان و آموزش عالی در مناطق شهری و روستایی به خودکفایی رسیده و امروز باصلابت و اقتدار در مقابل غربی‌ها ایستاده‌ایم. قانون اساسی میثاق بین ملت و حاکمیت و نظام است و باید جلوی هرج‌ومرج و بی‌قانونی را گرفت چراکه رعایت قانون و مقررات برای تمام اقشار است.

درویش امیری از وجود ۶۳۵ دهیاری فعال در استان زنجان خبر داد وافزود: مجوز راه اندازی ۲۰ دهیاری دیگر در روستاها توسط وزیر کشور ابلاغ شده و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان اختصاص‌یافته است.

استاندار زنجان ابراز کرد: تخصیص اعتبار در دهیاری‌های استان مطلوب است و دولت ۱۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر تخصیص داده که از این میزان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال سهم استان زنجان است.

درویش امیری به اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی چهار و ۶ درصد است و در این میان دهیاران که پل ارتباطی بین دولت و دولتمردان و روستاییان هستند مردم را به دریافت این تسهیلات تشویق کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها