|
کدخبر: 28292

مراقب بیت‌المال در تنظیم بودجه باشیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهری باید در تنظیم و تدوین بودجه سال آینده مراقب بیت‌المال و مال یتیم باشند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، پورمحمد شریعتی‌نیا، اظهارکرد: مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی در بودجه سال آینده برای آینده شهر به بهترین صورت برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: اهداف بلندمدت را نمی‌توان طی برنامه‌های کوتاه مدت به سرانجام رسانید بلکه برای مدیریت صحیح لازم است که دارای سه مرحله برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری باید بابت جابه‌جایی که در سطح شهرداری صورت گرفته است، توضیح دهد، افزود: تغییر در رویکردها و اجرای برنامه‌های شهرداری مطالبه مردم بوده است و این مسئله با جابه جایی مدیران از یک منطقه به منطقه دیگر کارساز نیست.

وی افزود: مردم تغییر رویکرد می‌خواهند و این تغییر تا در باور و اعتقاد ما نباشد اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین این جابه جایی‌ها جز تحمیل هزینه بر شهر و شهرداری نتیجه‌ای ندارد، لذا از شهردار اصفهان درخواست می‌شود به صورت مستقیم و یا با تعیین نماینده‌ای خاص بر این جابه‌جایی‌ها نظارت داشته باشد تا نتیجه اقدامات، سرمایه‌گذاری و نیروسازی برای آینده مدیریت شهری باشد.

شریعتی نیا در خصوص مکانیزه کردن املاک شهرداری اعلام کرد: اقدامات صورت گرفته درخصوص مکانیزه کردن املاک شهرداری کافی نیست، بنابراین از شهردار اصفهان تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای مکانیزه کردن امور انجام داده و نتیجه را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارسال کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها