|
کدخبر: 26900

طبیعت زمینه‌ساز توسعه شهرستان دشتی

فرماندار دشتی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های دشتی در توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده خواهم کرد، گفت: جغرافیا و طبیعت شهرستان به‌عنوان یک ظرفیت مهم برای توسعه نیازمند توجه جدی است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، عبدالله نادری اظهار کرد: امیدواریم با کار و برنامه‌ریزی و استفاده از خرد جمعی در همه مسائل شهرستان بتوانیم پاسخ اعتماد را دهیم.

وی افزود: دشتی شهرستان مهم و دارای پیشینه تاریخی ارزنده است و از شخصیت‌ها و علما برجسته‌ای در کشور برخوردار است.

نادری با بیان اینکه این شهرستان به عنوان نگین فرهنگی استان به خوبی درخشیده است، یادآور شد: از همه ظرفیت‌های شهرستان در توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده خواهم کرد.

وی ادامه داد: اهل تعامل با همه افراد و گروه‌های سیاسی هستم اما مجری سیاست‌های دولت و برنامه دولت و شخص رئیس‌جمهوری هستم.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه در بحث توسعه باید به نیروی انسانی توجه جدی صورت گیرد، ادامه داد: این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، دریا، گردشگری، صنعت، معدن و خدمات و غیره برخوردار است که ضرورت دارد توجه جدی به آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید بر اساس برنامه حرکت کنیم، گفت: جغرافیا و طبیعت شهرستان به عنوان یک ظرفیت مهم برای توسعه شهرستان نیازمند توجه جدی است.

نادری تصریح کرد: در شهرستان تنها به دنبال رشد نیستیم بلکه دنبال توسعه همه جانبه هستیم و تلاش داریم وضعیت شهرستان در بحث اشتغال بهبود یابد و در این راه نیاز به کمک همه مردم، رسانه ها، جوانان و فعالان سیاسی اجتماعی هستیم.

ارسال نظر