|
کدخبر: 23480

سازمان‌های توسعه‌ای برای حل مشکل واحدهای صنعتی ورود کنند

یک عضو خانه صنعت و معدن گفت: در شرایط فعلی که بانک‌ها همکاری لازم را با واحد‌های تولیدی و صنعتی ندارند، ما نیاز به سازمان‌های توسعه‌ای داریم، سازمان‌های توسعه‌ای باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را شناسایی و سهام‌دار آن شرکت شوند، زمانی که مشکل واحدها رفع شد سهام آن را واگذار کنند.

محسن شرکا، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، در پاسخ به این پرسش که چه روش‌های دیگری به‌جز طرح رونق تولید می‌تواند برای تأمین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مؤثر باشد، تصریح کرد: نخست در اسرع وقت نظام بانکی و نظام مالیاتی ممیز محور کشور اصلاح شود، این در حالی است که برخی به‌صورت سلیقه‌ای مبلغی را برای واحد‌های تولیدی و صنعتی وضع می‌کنند و این موضوع ادامه فعالیت را برای این واحدها سخت کرده است.

شرکا معتقد است؛ نظام بانکی و مالیاتی کشور رکود را برای کشور رقم زده‌اند و تمامی مسئولان کشور به این موضوع واقف هستند و تأسف‌بار است که کسی کاری از پیش نمی‌برد. این در حالی است که امروز پایداری نظام درگرو حفظ اشتغال و اقتصاد است اگر نتوانیم اشتغال را توسعه دهیم و بستر اشتغال برای جوانان فراهم نشود کلان اقتصاد کشور با بحران مواجه می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها