|
کدخبر: 24045

در جلسه هم اندیشی خبرنگاران استان با مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:

بی احترامی به خبرنگاران ممنوع

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی قول داد تا ارج و منزلت خبرنگار در حوزه دولت حفظ شود تا دیگر شاهد بی احترامی به خبرنگاران نباشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، اولین جلسه هم اندیشی خبرنگاران استان با عباسعلی بهاری با اعلام این مطلب که مدیران؛ آنلاین پاسخگوی خبرنگاران باشند،گفت: ما تمامی اخبار رسانه ها را رصد می کنیم و نقد اینکه مدیران استانی رسانه ای نیستند درست است اماباید این فرهنگ تغییر کند.

وی با تاکید براینکه بایدها و نبایدهای رسانه ها نقشه راه ما است، افزود:رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و این موضوع می تواند در بیان مشکلات مردم به ما کمک کند.

در این جلسه مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در واکنش به انتقاد خبرنگاران از نرسیدن دعوت نامه ها، نحوه برخورد برخی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، آشنانبودن مدیران با فعالیت رسانه ها، نبود جایگاه مناسب در سالن های جلسات و عدم پوشش اینترنت و خدمات ارتباطی در همایش ها اظهارکرد: از این پس دعوتنامه های کاغذی حذف خواهد شد و گروهی ویژه برای خبرنگاران حوزه دولت ایجاد خواهد شد.

وی گفت: مکاتبه ای با استاندار خراسان جنوبی برای حذف فرآیند ارسال سوالات خبرنگاران به مدیران برای پاسخگویی داشتیم زیرا همه مدیران دستگاه های اجرایی باید بر حوزه کاری خود اشراف کافی را داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها