|
کدخبر: 316124

ثروتمندترین استان/ ثروتمندترین مردم/ دارایی مردم

ثروتمندترین استان های کشور کدامند؟ / مردم این استان ها هم ماشین دارند و هم خانه

داشتن دارایی‌های مهمی مثل خانه و خودرو در ایران چگونه است؟

اقتصاد ثروتمندترین استان های کشور کدامند؟ / مردم این استان ها هم ماشین دارند و هم خانه

برای اینکه به پاسخ خوبی برای سوال چه کسی ثروتمند است، برسید، باید ابعاد مختلف ثروت را به خوبی بشناسیم. متغیرهای وابسته به ثروت نقش مهمی برای تعیین ثروتمندان دارد.

امنیت

طبق مطالعات و گزارشات صورت گرفته در جوامع مختلف، داشتن امنیت یکی از معیارهای افراد ثروتمند است. این افراد بر این باور بودند که داشتنن امنیت در همه ابعاد زندگی و از همه مهم‌تر از بعد مالی بسیار مهم است. این که بتوانید با اطمینان خاطر پس‌انداز و درآمدتان را خرج کنید و در همه حالات زندگی حس امنیت مالی داشته باشید، بسیار مهم است.

آسایش

بسیاری از مردم بر این باور هستند که افراد ثروتمند زندگی آرام، راحت و بدون دغدغه‌ای را دارند. داشتن تفریحات ساده و البته بدون دغدغه‌ مالی از مهم‌ترین ویژگی ثروتمندان است.

زمان

یکی از مهم‌ترین داشته‌ها و ثروت‌های بشر، زمان، است و افرادی که زمان کافی برای یادگیری، کار و تفریح دارند، افراد ثروتمندی هستند.

دارایی مالی

زمانی که واژه ثروت را می‌شنوید، قطعا اولین کلماتی که به ذهنتان خطور می‌کند، دارایی مالی و پول است. دارایی مالی به شما کمک می‌کند آسایش، آرامش و حتی زمان بیشتری برای زندگی خود داشته باشید. داشتن خانه و ماشین، یکی از عناصر مهم برای میزان دارایی است.

از این رو در این ویدئو وضعیت خانوارهای دارای هر دو دارایی را در استان‌های مختلف بررسی می‌کنیم. شاید از خلال بررسی تملک این دو دارایی مهم، بدانیم که چه استان‌هایی ثروت و احتمالا رفاه بیشتری دارند.

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها