|
کدخبر: 325585

راهنمای ارسال بار به استرالیا

استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است که با وجود دانشگاه‌های بسیار معتبر و فرصت‌های شغلی فوق‌العاده در تمامی زمینه‌ها، باعث شده است تا هر ساله افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند.

کسب و کار راهنمای ارسال بار به استرالیا

استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است که با وجود دانشگاه‌های بسیار معتبر و فرصت‌های شغلی فوق‌العاده در تمامی زمینه‌ها، باعث شده است تا هر ساله افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند. چند فرهنگی بودن و کیفیت بالای زندگی کشور استرالیا نیز نقش پررنگی در جذب مهاجر داشته است. از کشور ایران نیز سالانه تعداد بسیار زیادی به منظور ادامه تحصیل، کار و زندگی به کشور استرالیا مهاجرت می‌کنند. با افزایش مهاجرت به کشور استرالیا، تقاضاها برای فریت بار به استرالیا افزایش یافته است. در این مقاله به راهنمای ارسال بار به استرالیا میپردازیم:

 

ارسال بار به استرالیا چگونه انجام میشود؟

ارسال بار از ایران به استرالیا از جمله اقدامات افرادی است که برای مدت زمان زیادی قصد اقامت در کشور استرالیا یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند؛ می‌باشد. این افراد قصد دارند اضافه بار، لوازم و تجهیزات منزل خود را از این کشور ببرند. اما مسئله ایی که وجود دارد این است که مجاز به ارسال این لوازم و اضافه بار با هواپیمایی که بلیط آن را تهیه کردند، نیستند. در این جا نیاز به شرکت های حمل و نقل بین المللی دارند که در زمینه ارسال و حمل و نقل کالا به اقصی نقاط جهان، فعال هستند. قابل ذکر است که روش اول برای جابجایی لوازم مورد نیاز بدلیل مبلغ جریمه سنگین اضافه بار توسط شرکت های هواپیمایی به صرفه و اصولی نیست.

هزینه فریت بار به استرالیا چقدر است؟

هزینه‌های ارسال بار به استرالیا، از طریق استعلام قیمت حمل و نقل بین‌المللی راه سان کالا، قابل استعلام می‌باشد. هزینه‌های فریت بار به استرالیا، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدام یک از شهرهای استرالیا را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوءاستفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌ فریت بار به استرالیا را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.

ارسال هوایی حیوان خانگی به استرالیا امکان پذیر است؟

چنانچه تمایل دارید تا حیوان خانگی خود را اعم از سگ، گربه، خرگوش، پرنده، آبزیان اعم از ماهی‌های آکواریومی و تزئینی و ... با هواپیما به یکی از شهرهای استرالیا ارسال نمایید، شرکت راه سان کالا با کادر تخصصی خود در این زمینه در خدمت شماست. برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی حمل حیوانات زنده و خانگی به خارج از کشور می توانید با کارشناسان شرکت راه سان کالا تماس بگیرید.

ارسال لوازم منزل ( اثاثیه منزل) به استرالیا چگونه انجام میشود؟

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می‌توانند لوازم منزل خود را به دو روش هوایی و دریایی به استرالیا بفرستند. ارسال بار با هواپیمای باربری یکی از بهترین راه‌های حمل اثاثیه منزل به این کشور می‌باشد. روش هوایی امن‌تر و پرسرعت تر از روش دریایی است. ناگفته نماند که در ارسال لوازم منزل برخی از وسایل شرایط خاص خود را دارند که باید برای حمل رعایت شوند.

پرچم-استرالیا

چه بسته هایی را نباید به استرالیا پست کرد؟

همانطور که در بالا گفته شد اگر بار شما سنگین است ارسال بار به شکل پستی مقرون به صرفه نیست و باید انرا فریت کنید.فریت بار به آلمان، استرالیا و سایر کشور های اروپایی یکی از پرطرفدارترین خدمات هستند. خوشبختانه ما از ایران به شهرهای مهم استرالیا مثل ملبورن، سیدنی، بریزبین و پرث فریت بار داریم.اگر نمی دانید که فریت بار چیست باید بگوییم منظور ارسال بار فرودگاه به فرودگاه است.

نکته ای که خیلی باید توجه کنید این است که به هیچ وجه نباید برای صندوق پستی در استرالیا کالا ارسال کنید چون به دردسر میفتید. چراکه یا بار باید برگشت بخورد یا اینکه به دبی ارسال شود و مجدد به یک ادرس فیزیکی جدید در استرالیا حمل گردد.علاوه بر هزینه های بالا پروسه رسیدن بار هم‌طولانی خواهد شد. بنابراین حتما بایستی یک آدرس فیزیکی ارائه کنید و یک گیرنده را معرفی نمایید که بتواند بار را تحویل بگیرد.

بهترین روش فریت بار به استرالیا چیست؟

ارسال بار هوایی از طریق هواپیما در اصطلاح فریت بار یا حمل بار هوایی گفته می شود در واقع فریت بار به استرالیا از طریق هواپیما یکی از امن ترین و راحترین روشهای ارسال بار به استرالیا می باشد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی راه سان کالا یکی از برترین شرکت ها در این زمینه می باشد . کارشناس فریت بار و حمل بار هوایی شرکت راه سان کالا با ارائه خدمات مشاوره ی رایگان در این زمینه می تواند برای افرادی که قصد فریت بار به استرالیا را دارند بسیار مفید باشد .

ارسال بارهای تجاری و نمایشگاهی به استرالیا امکان پذیر است؟

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاه‌های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به استرالیا ، می‌توانید از سال‌ها تجربه‌ی شرکت راه سان کالا در این زمینه یاری بجویید. همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی، توسط معتبرترین ایرلاین‌های بین‌المللی (و یا با معتبرترین خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای حمل دریایی) و با بهترین و پایین‌ترین قیمت، محموله‌ی شما را به مقصد شما در استرالیا بصورت زمینی و هوایی و دریایی حمل می‌نمایند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا چیست؟

  •  یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته‌های شما)

مراحل کسب جواز ارسال بار برای بار مسافری چیست؟

1. اخذ مجوز ورود

2. بازرسی اولیه وسایل و باسکول بار

3. صدور مجوز

4. صدور بارنامه

5. تایید بازرسی و ایکس ری

بهترین شرکت ارسال بار به استرالیا کدام است؟

شرکت راه سان کالا متخصص در امر ارسال بار به استرالیا با بهترین کیفیت می باشد . اکثر مسافرین و مهاجرین که به استرالیا می روند بیشتر در شهر های آدلاید , بریزبن , پرت , سیدنی , کانبرا و ملبورن ساکن می شوند . این شهرهای از نظر اینکه تعداد جمعیت ایرانی بیشتری دارد مقصد اول اکثر مسافران از ایران می باشند . هر مسافری که برای مدت زمان زیادی برای اقامت در استرالیا راهی میشود همیشه همراه خود اضافه باری دارد یا اینکه می خواهد لوازم منزل خود را نیز با خود به استرالیا ببرد.

از این رو همه این لوازم و بار خود را نمی تواند با هوایمایی که بلیط خریده است و به همراه خود ارسال کند در اینجا نیاز به شرکتی دارد که کار ارسال بار منزل به استرالیا را برایش انجام دهد . می توانید با یک تماس با شرکت فریت بار راه سان کالا از مشاوره ور راهنمایی ها مشاوران ما بهرمند شوید.

09121158432

02155677969

09192361082

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها